Kundtjäns

Vanliga frågor:
1. Hur tar jag bort min beställning?
Som privatkund kan du radera din beställning på din kundprofil om beställningen ännu inte har bekräftats skickad.
Din beställning har skickats om du har fått en orderbekräftelse via e-post. Du kan logga in på din kundprofil med din e-postadress och ditt lösenord.
Om du har glömt ditt lösenord kan du använda vår funktion för glömt lösenord under inloggningen. Eller så kan du avbryta beställningen genom att kontakta vår support.

2. Mitt paket har skickats men inte mottagits?
Under extraordinärt hektiska perioder som Black Friday kan det bli förseningar. Om varan inte har kommit fram i tid, vänligen kontakta transportören för ytterligare information. Du är också välkommen att kontakta vår support.

3. Jag beställde med bankkort och avbröt sedan beställningen. När kommer beloppet att släppas?
Det kan ta upp till 14 dagar innan reservationen av beloppet släpps från vår betalningsleverantör.
Utgivningen kommer dock vanligtvis att vara mycket snabbare.

4. Jag måste returnera min vara, vad gör jag?
Läs vår Allmänna Villkor. Här får du instruktioner om hur processen/behandlingen kommer att gå till. Det är viktigt att du följer dem så att ärendet kan hanteras så snabbt som möjligt.

5. Jag har en defekt vara, vad gör jag?
Det är viktigt att du meddelar vår kundtjänst så snart som möjligt genom att maila support@luxuz.se.

Och i vår Allmänna Villkor får du instruktioner om hur processen/behandlingen kommer att gå till. Det är viktigt att du följer dem så att ärendet kan hanteras så snabbt som möjligt.

Övrig:
Har du andra frågor är du alltid välkommen att kontakta oss på: support@luxuz.se.
Vi strävar alltid efter att svara på ditt ärende inom 1-2 arbetsdagar. Beskriv ditt ärende så återkommer vi till dig så snart som möjligt.